Lettlest — Synonymer, betydning og bruk
Vi fant 2 synonymer for lettlest. Se nedenfor hva lettlest betyr og hvordan det brukes på norsk.
Vi fant 2 synonymer for lettlest. Se nedenfor hva lettlest betyr og hvordan det brukes på norsk.
Synonymer til lettlest
Hva betyr lettlest?
Lettlest betyr distinkt.
Hvordan brukes ordet lettlest?
Ordet lettlest brukes vanligvis i midten av en setning og uttalt akkurat som det høres ut.
Det kan også brukes i mer formelle sammenhenger.
Lettlest i kryssord
Lav Medium Høy
lettlest vises sjelden i kryssord.